Установка системи АБС

Установка системи АБС

АБС (антиблокувальна система гальмування) - система запобігає блокуванню коліс автомобіля при гальмуванні. У автомобіля без системи ABS при гальмуванні на слизькому дорожньому полотні можуть блокуватися колеса, через що його гальмівний шлях може бути збільшений, при цьому автомобіль може увійти в занос. Антиблокувальна система гальмування (АБС) дозволяє виключити блокування коліс при гальмуванні, завдяки чому скорочується гальмівний шлях автомобіля і знижується ймовірність його заносу.

Принцип роботи блоку АБС полягає в тому, що коефіцієнт тертя ковзання в разі заблокованих коліс значно нижче коефіцієнта тертя спокою в разі, коли колеса трохи обертаються. Тому при наявності в транспортному засобі системи АБС гальма автомобіля працюють ефективніше на слизькій дорозі. Коли датчик АБС визначає можливу блокування коліс, система АБС розподіляє зусилля від педалі гальма таким чином, щоб при гальмуванні колеса транспортного засобу трохи прокручивались.

Блок ABS складається з наступних функціональних частин:

  • датчики прискорення або уповільнення, або швидкості, встановлені на маточинах коліс автомобіля;
  • блок управління, керуючий роботою клапанів, який отримує сигнали від датчиків;
  • керуючі клапани, встановлені в основний гальмівній системі, модулирующие тиск.

Після початку гальмування авто АБС визначає швидкість обертання кожного колеса, і в разі уповільнення швидкості обертання одного або декількох коліс швидше розрахункової максимальної швидкості уповільнення автомобіля, при обліку показання акселерометрів, система віддає команду модулятору тиску в гальмівній системі обмежити гальмівне зусилля на цих колесах . Гальмівне зусилля відновлюється після того як обертання коліс співпаде з реальною швидкістю руху.

Наша компанія займається установкою системи АБС на транспортні засоби, в тому числі займаються перевезенням небезпечних вантажів, згідно з європейським стандартом ДОПНВ. На автомобілі, що займаються перевезенням небезпечних вантажів, ми встановлюємо АБС на причіп і напівпричіп, як зазначено в правилах ЄЕК ООН №13, на які посилаються пункти 9.2.3.1.1 ДОПНВ.

Вимоги до гальмівної системи т / с регламентуються Правилами ЄЕК ООН №13 на які посилаються пункти 9.2.3.1.1 ДОПНВ і поширюється на всі види транспортних засобів.

Згідно з п. 5.2.1.22 Правил ЄЕК ООН №13 Механічні ТЗ категорій М2, М3, N2 і N3, які мають не більше чотирьох осей, повинні бути обладнані системою АБС Згідно п. 5.2.2.13 Правил ЄЕК ООН №13 Причепи категорії О3 і О4 повинні бути обладнані системою АБС.

Таким чином, всі автомобілі (здійснюють перевезення небезпечних вантажів) максимальною масою понад 3,5 тонн і мають менше чотирьох осей повинні бути обладнані системою АБС . Всі причепи категорії О3 і О4 (здійснюють перевезення небезпечних вантажів) повинні бути обладнані системою АБС.

Необхідно звернути увагу на таблицю, наведену в п. 9.2.11 ДОПНВ, де існують виноски, які часто трактують неправильно:

- Автомобіль, максимальною масою понад 16 тонн, а також допущений до буксирування причепа / напівпричепа максимальної маси понад 10 тонн, повинен бути обладнаний антиблокувальною системою гальмування АБС категорії 1. Це означає, що не тільки такі автомобілі обладнуються АБС, а що такі автомобілі обладнуються АБС категорії 1. Так само йде справа і з причепами:

- Причіп / напівпричіп, максимальною масою понад 10 тонн повинен бути обладнаний антиблокувальною системою гальмування АБС категорії А.

У разі якщо на транспортному засобі система АБС не встановлена ​​заводом виробником, то власник т / с може її встановити і оформити в законодавчому порядку. При цьому необхідно враховувати, якщо в ОТТС (схвалення типу транспортного засобу) є сертифікація даного транспортного засобу за Правилами ЄЕК ООН №13, то після фізичної установки на т / с системи АБС оформляти внесення змін до конструкції не потрібно, тому що згідно ОТТС т / с наявність системи АБС на даному т / с передбачено заводом-виробником і сертифіковане в установленому порядку.

Якщо в ОТТС т / с немає сертифікації за правилами ЄЕК ООН №13 то обладнання транспортного засобу системою АБС необхідно реєструвати як зміна в конструкцію транспортного засобу, про що робиться відмітка в ПТС і свідоцтві про реєстрацію транспортного засобу. При цьому, необхідно відзначити, що компоненти встановлюваної системи АБС повинні мати Офіційне затвердження типу на підставі Правил ЄЕК ООН №13. Всі компоненти систем АБС виробників Wabco, Haldex, Knorr-Bremze мають такі Твердження.

Розпізнати наявність системи АБС на транспортному засобі, не вдаючись до інструментальної діагностики, не складає ніяких труднощів. Для цього необхідно знати наступне:

- Поруч з гальмівним механізмом кожного колеса обов'язково розташовується модулятор АБС (кран, який механічним способом і з високою частотою перериває гальмівне зусилля, що прикладається гальмівними колодками до гальмового барабана або гальмівного диску, в момент активації системи АБС. Управління модулятором проводиться блоком управління АБС по електричному кабелю, який приєднується до модулятору допомогою герметичного роз'єму). Найбільш підходяще місце для його виявлення - це зовнішня частина рами в районі передніх коліс. Однак необхідно пам'ятати, що модулятори АБС як задні, так і передні можуть перебувати і з внутрішньої сторони рами транспортного засобу.

На приладовій панелі транспортного засобу повинна бути сигнальна лампа (дві, якщо автомобіль призначений для використання в складі автопоїзда) з маркуванням «АБС» (пункт 5.1.3.6.2 і 5.2.2.5.1 ЄЕК ООН №13), службовці для сигналізації несправності системи (перша

- автомобіля, друга - причепа). Після включення запалення ця лампа повинна спалахнути, після чого можливе її миготіння з деяким інтервалом (в залежності від виробника системи АБС), після чого лампа повинна згаснути, що свідчить про справність системи АБС. Після включення запалення на автомобілі, система АБС проводить самодіагностику. Це завжди супроводжується невеликою серією гучних і чітких клацань всіх модуляторів АБС (в тому числі і на причепі і напівпричепі в разі його наявності)

На транспортному засобі (автомобілі, причепі або напівпричепі), передбаченому для руху в складі автопоїзда, крім основних «світлових» сполучних розеток присутній ще одна - розетка АБС / ЕБС. Ця розетка крупніше «світлових» і має 5 або 7 контактів (максимум).

- На причепі / напівпричепі повною масою понад 1,5 тонн необхідна наявність енергоакумуляторів, хоча б на одній з осей (пристосування, що дозволяє зробити автоматичне гальмування причепа в разі роз'єднання зчіпного пристрою під час руху) (пункт 5.2.2.9 Правила ЄЕК ООН №13).

- На причепі / напівпричепі необхідна наявність пристрою активації стоянкового гальмування (кран растормаживания) у відсутності автомобіля-тягача (пункт 5.2.2.10 Правила ЄЕК ООН №13).

- Не допускається наявність механічних запірних пристрої (кранів) на повітропроводах, в тому числі і на зчленуваннях тягач - причіп / напівпричіп (пункт 5.1.3.8 Правила ЄЕК ООН №13)

- На автотранспортних засобах повною масою повною масою понад 16 тонн або допущених до буксирування причепів / напівпричепів масою понад 10 тонн необхідна наявність зносостійкого гальмівної системи. Згідно з правилами ЄЕК ООН № 13 при активації зносостійкого гальмівної системи не повинна використовуватися основна система гальм. Переважна більшість транспорту обладнана такою системою, а саме «гірським гальмом». Також, як приклад зносостійкого гальмівної системи, може служити наявність на автомобілі інтардером і ретардера.

Ми здійснюємо ремонт АБС або заміну, а також установку нової системи АБС на транспортний засіб, в разі її відсутності.

У рамках ремонтних робіт ми здійснюємо заміну датчика ABS, блоку управління або керуючих клапанів в разі поломки на автомобілі. Вартість заміни датчика АБС або його установки залежить від типу автомобіля та може бути названа тільки після огляду транспортного засобу фахівцем нашої компанії.

Установка системи АБС на транспортний засіб - це хороша доопрацювання гальмівної системи, яка дозволить не тільки отримати офіційно дозвіл ДОПНВ, але і забезпечить реальну додаткову безпеку на дорогах під час перевезення небезпечних вантажів.

Ціна блоку АБС залежить від виду транспортного засобу і буде визначена під час огляду автомобіля фахівцем в нашому сервісі.

Замовити послугу і уточнити ціну, або задати питання можна, зателефонувавши черговому фахівцеві по телефону +38 (0..) ...-..-..

Наші контакти

Офіс компанії

Київ, вул. Оранжерейна, 3.
+38 (044) 361-47-74, +38 (067) 239-25-68
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Майстерня компанії

Київ, вул. Оранжерейна, 3.
+38 (044) 361-47-74, +38 (067) 239-25-68
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.