Доопрацювання гальмівної системи
Вимоги до гальмівної системи транспортного засобу регламентуються Правилами ЄЕК ООН №13, на які посилається ДОПНВ і поширюється на базові транспортні засоби. Згідно Правил ЄЕК ООН №13 механічні транспортні категорій М2, М3, N2 і N3, які мають не більше чотирьох осей, повинні бути обладнані системою АБС. Згідно Правил ЄЕК ООН №13 причепи категорії О3 і О4 повинні бути обладнані системою АБС. Таким чином, всі автомобілі, які здійснюють перевезення небезпечних вантажів максимальною масою понад 3,5 тонн і мають менше чотирьох осей повинні бути обладнані системою АБС. Всі причепи категорії О3 і О4, що здійснюють перевезення небезпечних вантажів, повинні бути обладнані системою АБС.
Устаткування транспортного засобу системою АБС необхідно реєструвати як зміну в конструкцію транспортного засобу, про що робиться відмітка у свідоцтві про реєстрацію транспортного засобу. При цьому, необхідно відзначити, що компоненти встановлюваної системи АБС повинні мати Офіційне затвердження типу на підставі Правил ЄЕК ООН №13. Всі компоненти систем АБС виробників Wabco, Haldex, Knorr-Bremze мають такі Твердження. На приладовій панелі транспортного засобу повинна бути сигнальна лампа (дві, якщо автомобіль призначений для використання в складі автопоїзда) з маркуванням «АБС», слугують для сигналізації несправності системи (перша - автомобіля, друга - причепа).
На причепі/напівпричепі повною масою понад 1,5 тонн необхідна наявність енергоакумуляторів, хоча б на одній з осей (пристосування, що дозволяє зробити автоматичне гальмування причепа в разі роз'єднання зчіпного пристрою під час руху). На причепі/напівпричепі необхідна наявність пристрою активації стоянкового гальмування (кран гальмування) у відсутності автомобіля-тягач. Не допускається наявність механічних запірних пристрої (кранів) на повітропроводах, в тому числі і на зчленуваннях тягач - причіп/напівпричіп.
На автотранспортних засобах повною масою понад 16 тонн або допущених до буксирування причепів/напівпричепів масою понад 10 тонн необхідна наявність зносостійкої гальмівної системи. Згідно з правилами ЄЕК ООН № 13 при активації зносостійкої гальмівної системи не повинна використовуватися основна система гальм. Переважна більшість транспорту обладнана такою системою, а саме «гірським гальмом». Як приклад зносостійкої гальмівної системи, може служити наявність на автомобілі інтардера і ретардера.
Транспортні засоби, обладнані системою уповільнення без гальм з інтенсивним виділенням тепла, розташованої стінкою кабіни водія, повинні бути оснащені жорстко закріпленим теплозахисним екраном, встановленим між цією системою і паливним баком або вантажем, щоб виключалася будь-яка небезпека нагріву, навіть локального, паливного бака або вантажу. Теплозахисний екран повинен захищати гальмівну систему від будь-яких, навіть аварійних, витоків або викидів вантажу.