Доопрацювання електрообладнання
У цілому електропроводка транспортного засобу повинна забезпечувати, при нормальних умовах експлуатації, надійний захист від випадкового загоряння або замикання. Кабелі електропроводки повинні відповідати допустимим експлуатаційним параметрам, належним чином ізольовані, витримувати температурний діапазон, бути водостійкими. Електропроводка повинна бути надійно закріплена і розташована так, щоб вона була захищена від механічних і термічних впливів.
Додаткового захисту підлягають кабеля, які розташовані позаду кабіни водія і на причепах, з тим, щоб мінімізувати випадкове загоряння або коротке замикання у разі удару або деформації.
Всі електричні ланцюги транспортного засобу повинні бути захищені плавкими запобіжниками або автоматичними вимикачами, за винятком: ланцюга від акумуляторної батареї (далі - АКБ) до системи холодного пуску; від АКБ до генератора змінного струму; від генератора змінного струму до блоку плавких запобіжників або автоматичних вимикачів; від АКБ до стартера; від АКБ до керуючого блоку системи уповільнення без гальм (якщо така система є електричної або електромагнітної), а також від АКБ до електричного механізму підйому осі, балансира візка. Перераховані незахищені електричні ланцюги повинні мати мінімальну протяжність.
Клеми АКБ повинні бути ізольовані або перебувати під ізолюючою кришкою. АКБ, які можуть виділяти запалюючий газ, і розташовані не під капотом двигуна, повинні поміщатися в вентильований ящик.
Електричні з'єднання між автомобілями і причепами повинні бути захищені від вологи і пилу, мати надійний механізм від ненавмисного роз'єднання.
Номінальна напруга в системі електрообладнання не повинна перевищувати 25В змінного струму або 60В постійного струму. Більш висока напруга допускається, тільки якщо виконані певні умови. У разі обладнання транспортного засобу ксеноновими вогнями необхідно переконатися в їх оснащенні інтегрованими стартерами.
Для екстреного розриву електричних ланцюгів, необхідно встановить головний вимикач АКБ. Вимикач повинен бути розташований ближче до АКБ, якщо використовується однополюсний вимикач, то він повинен бути встановлений на дроті живлення. Передбачено певну вимогу до захисту оболонки такого вимикача, а також до контактів, приєднаних кабелів. Керувати головним вимикачем АКБ необхідно через пристрій, який розташований в кабіні водія. Пристрій повинен бути доступним для водія, мати чітке маркування і захищене від випадкового впливу.
Електричні ланцюги, які постійно перебувають під напругою повинні мати характеристики дозволяючі використовувати їх в небезпечних зонах.
Відповідність, в тому числі електрообладнання окремого транспортного засобу, призначеного для перевезення небезпечного вантажу, підтверджується Свідоцтвом про допущення до перевезення, видане компетентним органом.